Monday, March 30, 2009

In The Library. 図書館に・・・

I delivered and hung my artworks at the Broolklyn Public Library on Saturday. In totally there are twenty prints and paintings. Also I displayed the working process of "The Red Thread" in a showcase there. I think it looks very nice. The picture is a sign of my exhibition in the Library.
土曜日に搬入が終わりました。版画とペインティング合計20点を壁に掛けて来ました。そして、図書館の中にあるショーケースにエッチングの"赤い糸"の製作工程を展示しました。ライブラリーの館長が今まで一番素晴らしい展示会になると大喜びでした。
写真は、図書館に入ってすぐに私の展示会のサインとショーケースです。

3 comments:

Walter Lynn Mosley said...

Looks great!!!!

joseph's art and stuff said...

Well done! congratulations (again). i hope the show goes well and you get lots of great reviews!

Mayumi Takagi said...

Hi Walter and joseph,
Thank you for your comments.